السندباد نت
الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي 607613644
السندباد نت
الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي 607613644
السندباد نت
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخوللتحميل لعبة السندباد نت ادغط هناserver datacreat account
الســــندباد نت ...... التميز فى صيانه الكمبيوتر ......... بيع وشراء جميع اجهزه الكمبيوتر جديد ومستعمل ........... توزيع شبكات انترنت للمنازل وللشركات ولمراكز الانترنت ......... دعايه وأعلان ( يفط ... وكروت شخصيه ) ..... جرجا شارع فاروق بجوار الدكتور محمد ثروت الطبال .... استعلام : 0168009959

الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
????
زائر

الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Empty
مُساهمةموضوع: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالخميس أغسطس 13, 2009 11:54 pm

انا عملتلكم القسم ده علشان الناس الي عنديها اي مشكله تدخل وتقول

وباذن الله تتحل

تحياتي

عدل سابقا من قبل Redline[PM] في الإثنين ديسمبر 07, 2009 8:13 pm عدل 1 مرات
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 12:34 am

Crying or Very sad لو سمحت ممكن اعرف السيرفر بيرست امتي
او بيـيـقـفل امتي علشان اكون عارف ده بعد اذنكوا Crying or Very sad
Crying or Very sad
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالخميس أغسطس 20, 2009 4:08 pm

الدالي هشام كتب:
Crying or Very sad لو سمحت ممكن اعرف السيرفر بيرست امتي
او بيـيـقـفل امتي علشان اكون عارف ده بعد اذنكوا Crying or Very sad
Crying or Very sad

السيرفر بيشتغل الساعه 9.5
وبيقفل 12.00
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالجمعة أغسطس 21, 2009 8:30 am

ليه الايام دي بيقفل الساعه 1 وده كويس مش وحش
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالجمعة أغسطس 21, 2009 12:05 pm

في رمضان ارجوا ان اللعبه تشتغل 4 ساعات بس
علشان هيبقي حرام عليكم والناس بتحب اللعبه دي بس برده علشان مش ينسوا الصلاه وقراءه القرءان وده اقتراح
ياريت الاداره تقبلوا
بجد علشان الشهر الكريم(رمضان) ده شهر منافسه بين الحسنات والسيئات
وياب نكون من اهل الحسنات
وكـــــــــــل
ســــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــه
وانـــــــــــــــــــتـــــــــــــــــــــــــم
طـــــــــــــيـــــــــــــــبـــــــــــــيـــــــــــن
بمناسبه الشهر الكريم
وبعودا ايامك يا رمضان
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأحد أغسطس 23, 2009 5:48 pm

لو سمحت انا عايز اعمل اكونت تاني وكل لما بفتح الموقع بتاع التسجيل بيحمل وفي الاخر بيقول انا الصفحه مش موجوده ارجوا الرد في اسرع وقت
sindpad
المدير العام
و
مؤسس المنتدى
المدير العام ومؤسس المنتدى
sindpad

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأحد أغسطس 23, 2009 9:41 pm

يبقى فى الوقت الى انتا كنت داخل فيه على موقع الايميلات ماكنش شغل بس فى اى وقت ابقى دوس وهو هايفتح معاك على طول
https://sindpadco.yoo7.com
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 25, 2009 2:12 am

والله برده نفس النظام بس اللعبه بجد بقت جميله جدا بس انا مش عارف اعمل ايميل تاني ونفس النظام بيقول ان الصفحه مش موجوده
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 11, 2009 8:41 pm

يا احمد ابراهيم الحجات اللي بتوقع مش بترجع يا ريت تخليها ترجع او تكلم الجي ام اللعبه كده هتبقي وحشه قوي وشكرا جزيلا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالسبت سبتمبر 12, 2009 9:08 am

ايوه والله انا برده لما بتوقع مني حاجه بتعقد اوي وبقفل الايميل ياريت الجي ام يرجعها زي الاول
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 2:07 pm

مش عارف اعمل اكونت الصفحه مش شغاله الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_sad الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_sad الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_bounce الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_bounce
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 16, 2009 3:03 pm

لما تيجي تعمل اكونت لازم الجي ام يكون فاتح وبعد كده اعمل اكونت براحتك
sindpad
المدير العام
و
مؤسس المنتدى
sindpad

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 11:28 am

الدالي هشام كتب:
ايوه والله انا برده لما بتوقع مني حاجه بتعقد اوي وبقفل الايميل ياريت الجي ام يرجعها زي الاول

أن شاء الله قريب يا مان
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالسبت سبتمبر 19, 2009 2:09 pm

انشاء الله
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 2:41 am

????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالخميس أكتوبر 01, 2009 1:57 am

يا مان الصوره مش شغاله يا ريت ترفعها تاني
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأحد نوفمبر 08, 2009 11:08 pm

ياحبى دلوتى انا عاوز اعرف حاجه دلوتى انا سيبر وشغلى على العبه ده والعبه مش تنفع تقفل على الساعه 1045 كل يوم كده يارت تكون شغاله على طول علشان نعرف نلعب والشغل يوشى
ويارت ياحمد انا عاوز رقمك او الاميل بتاعك علشان اكلمك وانا من السويس اوك ياحبى يارت ترد عليه بسرعه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأربعاء نوفمبر 11, 2009 6:08 pm

الكود:
الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_biggrin انا عايز اعرف ازاى افتح 2 سوكت فى الطقيه ولبس الننجا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأحد نوفمبر 15, 2009 11:10 am

انا عندي الهمتش مش عايز يخوش علي الغرف بتاعت اللعبه ممكن تدهاني صح بلعليك الرد بسرعه
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 02, 2009 12:34 pm

اكتب ايه في الخانتين الي في الهامش ارجوا الرد بسرعه لو سمحتم
sindpad
المدير العام
و
مؤسس المنتدى
sindpad

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 11, 2009 7:41 pm

????? ???? ???? ???? كتب:
????? ????? ??? ???? ???? ???? ????? ??? ???? ????? ??? ????? ?? ?????? ?? ???? ???? ??? ?????? 1045 ?? ??? ??? ???? ???? ????? ??? ??? ????? ???? ???? ?????? ????
????? ????? ??? ???? ???? ?? ?????? ????? ????? ????? ???? ?? ?????? ??? ????? ???? ??? ???? ?????

??????? ????? ???
ahmed_bakery@yahoo.com
?? ???? ???? ?? ????? ????? ??? ??????? ???? ??? ????
sindpad
المدير العام
و
مؤسس المنتدى
sindpad

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالجمعة ديسمبر 11, 2009 7:45 pm

حامل الحق كتب:
انا عندي الهمتش مش عايز يخوش علي الغرف بتاعت اللعبه ممكن تدهاني صح بلعليك الرد بسرعه

sindpadNET3
sindpadNET4
sindpadNET5

الى

sindpadNET80

والباسوورد
123
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالإثنين يناير 04, 2010 2:49 am

تمام جدا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأحد أبريل 04, 2010 11:20 am

plzz anna mesh 3aref a3mel acc hena we emta el GM bykoon fat7 ?
PLZZZZZ rl rad el sari3
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالإثنين أبريل 26, 2010 11:16 pm

cheers No النينجا مش مضوط فى سيرفر جوبا مش عارف اعلى الليفل بتاعه ولاالنجوم ومش عارف اشتريه من اى مكان ياريت يتظبط شوبه ومشكوريين لادخال الفرحه فى قلوب ابنائنا شكررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا[b] sunny sunny sunny cheers cheers cheers cheers cheers lol! lol!
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأحد مايو 09, 2010 10:47 am

السلام عليكم السيرفر داتا وقع من على الموقع ومش عارف ادونه ياريت يتم تغير الرابط
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالإثنين أغسطس 09, 2010 1:50 am

ليه كل الشكوى دى العبه شغاله كويس بس على حكايه قفل السرفر دا غصب عن الجى ام ف انتو ارفعو معنويت الجى ام مش تقولو كدا حتى حسسوه عمل لعبه كويسه جدا
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالجمعة أغسطس 20, 2010 11:14 am

تكفون العبة محجوبة ممكن ترفعوهاعلى ميديا فاير الله يخليكم
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 6:03 pm

رابط التحميل محجوب والتسجيل يتعذر ليش ممكن تدونى رابط التحميل والتسجيل الصحيح
????
زائر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالسبت أغسطس 21, 2010 8:29 pm

ألعبه حملتها هي الباتشات حملهم كلهم بس أنا ما عندي سهم في اللعبه ما عرفت ألعب Crying or Very sad
ahmedtito3
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالأربعاء يوليو 27, 2011 12:59 am

يا جدعان لو سمحتم انا واحد نصب عليا و حط كل حاجه فى البنك بتاعى و عمل باص و مش راضى يديهونى ازاى انا ارجع باص البنك بتاعى
MAƒIA
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالخميس يوليو 28, 2011 8:22 pm

انا كل لما اكتب الاميل وى الباص يقولى Erorr :Disconnected with geam server Please login the geam agin!
zekopop00
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالسبت يوليو 28, 2012 12:40 am

شباب انا جديد وعندي اقتراح وشكوي اولا الشكوي : انا مش لاقي رابط تحميل الكلينت او اللعبة الاقتراح انني عضو قديم في سيرفر جوبا كنت مشترك السنة الفائتة لكنني اعتقد ان السيرفر قفل وعندما سالت علي السيرفر قالو لي انة ما زال فاتح حبيت ادخل الية تاني لكني عشان اعرف الموقع احتجت اسبوع وصراحة فقدت الامل انا استطيع ان انشر لكم السيرفر بطريقة احسن فقط محتاج احد من الادارة يكلمني وشباب عاوز رابط تحميل اللعبة
zekopop00
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي   الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي Icon_minitimeالسبت يوليو 28, 2012 12:43 am

شباب هل يوجد بالسيرفر قرصان؟ ~.~ شكلة مش موجود

الشــــــــــــكاااااااااااااااااااااوي
صفحة 1 من اصل 1